Saturday, August 20, 2011

Ambengan


Boring tengok blog ni. Follower den tak gerak-gerak pun. Tiada siapa pun yang meninggalkan jejak kasih kat shoutmix. Okaylah fine saje je menggedik. Hi awak nampak saya update lagi malam ni hihi actually baru balik ni. Know what tadi dekat sekolah ada AMBENGAN :D Actually majlis apa entah tapi untuk PMR AND SPM lah kan. Kami menumpang je alololo. Seekor lembu dikorbankan rasanya haha kesian LEMBBBBB XD Sabar ye lemb :P

Boleh lah tahan sedap ambeng tu kan. Oh tidak, saya tidak makan lembu kerana saya tidak reti bagaimana caranya untuk makan daging lembu kambing keldai dan kuda mahupun unta. Tapi kalau dekat DM tu toksah cerita lah semua benda aku sumbat terpaksa hokay terpaksa sebab dah tu je lauk nya kalau tak makan kang kebulur jugak aku ni. Oh ye di sini ada berita baik. Exam saya sudah pun habis :D Baru UP2 ye, ada satu lagi exam for this year.
*iklan sebentar XD

Overall was okay lah sebab soalan kali ni senang SIKIT ye SIKIT. Baru dapat 4 paper. Agama, BM, BI dgn Science. So far 2A 2B lah :) Science aku tak dapat A tapi takpelah sebab aku dapat B ;D Kalau tak asyik D je dah naik boring dah aku. Bersyukur gila weh at least meningkat kaaaaaaaan? Tau lah aku tak pandai macam kau -.- Okay sangat tension ya di asrama. Setiap kali keluar dorm harus memakai tudung tapi kalau malas sangat pakai towel jelah yang penting tutup kepala. Know why? Kan saya sudah bilang, tingkap TIADA maka jelas terpampang lah aspura yang dikatakan LEBIH BAGUS DARI ASPURI tu.

Bangga apa kau? Cikgu punya deria bau dah hilang, tak payah dok bangga sangat. Kau faham tak ketidakamanan di situ? Haih, aku dah rasa macam aspura-ian dah sebahagian daripada aspuri dah weh haha macam sangaaaaaattt -.- Jantan yang tengah buat tingkap tu pulak gatal semacam. Orang nak mandi dia pi usha macam sialan lah. Nak sidai 'toing-toing' pun dia usha jugak aku tak paham betul lah mak kau kan ada jugak, pi lah ushaa mak kau punya.

Okay kau dah banyak sangat merungut Huda. Fine lah bebeh saya berhenti sekarang hoho selamat tinggal semua <3

0 comments:

Post a Comment