Thursday, September 1, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin


Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D Lama kan aku tak update? Haha ni pun sebab busy, kalau tak, memang sehari dopolohpat kali lah aku update weh walhal duduk depan laptop setiap masa. Sebenarnya aku dah takde hati dah dekat blog ni. Entah lah, rasa boring pun ye. Tapi bila usha-usha blog orang tadi, comel-comelnya dorang design blog. Terus rasa macam eh PECHEEERRR ha blog aku dah bertahun tak update *ceh padahal -.- so here I am. Updating something-something. Oh ye lupa nak cakap 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN :)

Ye aku tahu aku banyak buat salah selama aku ber-blogging ni ngeh ngeh. Ampun mahap ye cik-cik sekalian. Sorry lah kalau ada entri aku buat korang sentap ke, annoying ke, menyampah ke, jijik ke, nak muntah ke, tak suka ke atau apa-apalah. Biasa lah manusia. Sesuka hati melakukan sesuatu tanpa memikirkan perasaan oghang lain yang dok frust menonggeng dengar dia membebel. Aku tau, aku jarang follow korang balik walaupun korang selalu suruh aku follow balik blablabla tapi kemalasan melanda, maka lupa terus nak follow hangpa sampai terus unfollow den. Hehe PEACE :D Kosong-kosong naaaaa ;)

Holoh dah raya ketiga baru kau nak mintak ampun segala. Takpe, still raya kan? Belum krismas lagi kan? Kira okaaaay lettewwwww. Oh ye tahun ni dan seperti tahun-tahun yang lepas memang aku beraya dekat sini jelah. Almaklumlah kampung aku setengah jam je dari rumah. Tak sempat panas pun bontot duduk dalam kereta dah sampai kampung, lain lah macam korang. Harini gerak besok baru sampai. Memang lah penat, tapi BEST WHAAAAAAAAT? Aku suka kampung jauh-jauh. Sebab aku suka jalan-jalan ;D Kata orang, JAUH PERJALANAN, LUAS PEMANDANGAN. Tak gitu cik kiah?

Tapi takpelah, asalkan aku ada kampung. Bersyukur sikit Huda. Okay tahun ni raya tak berapa best lah mak oi. Sebabnya, pakcik kesayangan saya takde :( *ni nak nangis ni. Biasa arwah yang memeriahkan kampung tu haa sumpah terasa gila kehilangan dia weh aiseh D; Takpelah, dah sampai masa dia kan :') Gambar raya takde lagi. Nanti saudara aku dah upload, baru aku tepek kat sini okaaaay? Tahun ni ada kelainan sikit sebab masa petang raya kedua tu kitorang ada buat BBQ ngeh ngeh

Apa? First time ni. Janganlah menyampah. HEHE :P Berlambak gambar tapi taknak lah upload kat sini. Gambar tu den tak pakai tudung. Tak pasai jaaa kang -.- Tapi bestlah :) Serious. Even BBQ tu takdelah se-grand korang yang siap dok pakai apa benda tu golek-golek tu whatever lah kan, tapi tetap best. Nenek aku tak minat BBQ-BBQ ni. Kitorang sibuk makan ayam, udang, sosej, sotong apa semua, nenek aku makan nasi je haha penat dah ajak dia makan ayam kejadahtusemua tapi dia taknak. TAKPELAH.

Haih panjangnya aku membebel hehe dah penat baca dah? Takpelah, hang pi lah picit kat benda merah atas tu hah *aloh sedihnyaa Haha. Weh ahad ni dah kena balik :( Hm cuti seminggu je. Takdapat nak buat baraan macam dulu dah. Isk isk. Takpelah, lain kali mungkin ;) Er okaylah. Nak siapkan homework. See ya. Toodleeessssssss <3

0 comments:

Post a Comment