Saturday, October 29, 2011

Getting bored


So hi :) Dah lama gila tak update blog ni. Rindu? Entoh le haha den dah takdak feeling dah dengan blog ni. But still, nak jugak taip taip dan taip okay whatever. So, how's life? Aku okaaaay je :) Well, apa-apa pun, life must go on kan? Pandai-pandailah bawak diri. Esok lusa dalam kubur sorang jugak. Takde maknanya tetiba ada boyfriend sebelah kau dalam kubur tu. Kalau ada, trust me, that's not your boyfriend -.- 

Oh ye, last week aku dah start PAT. Pastu cuti seminggu sebab DEEWWAAALI ;D Dan next week saya menyambung semula PAT dey -.- Sampai hari Khamis kot, kan? Oi, aku exam selaras negeri kot. Mula-mula happy dengan harapan dapat soalan bocor. Last-last harapan tinggal harapan. Yelah, dah nama selaras, means kau exam hari yang samalah dengan orang lain. Hailaaa. Jumaat balik lagi hoi, Raya Haji pulaaa :D

Then sekolah 2 weeks dan yeah SCHOOL HOLIDAYS :D Dan next year, I'm dead! PMR pula. Okay tak nak fikir, tak nak ingat. Tolong D; For this PAT, aku tak struggle sangat macam masa UP2 haritu. Hm, I don't know why. Next year tak nak masuk Intan, tak nak masuk Nilam. Nak staaaaay Muti boleh tak? Errr -__- Eh awak, kiteww punyeww ranking UP2 kan, meningkat. Hihi jangan bangga diri! Ohhhhhkaaaaaaaaaaaaaaaaaay 

Wuuu my blog changed ;D Okaay I know buruk, but DO I CARE? My blog is my blog, sukahatilah blablablabla haha ayat budak-budak. Forget it! Sesi kredit-mengkredit akan diadakan pada entri seterusnya. Terima kasih. Harap maklum.

UPDATED; Tiada entri kredit, den dah buat credits' section :)

0 comments:

Post a Comment