Sunday, November 6, 2011

Officially opened

Hello earthlings :D This blog is officially opened :P Dah tak private dah :) Almost a month kan aku private? Oh mungkin lebih. Kah kah mampuskan. So hello there <3 Exam is officially dismissed. You may go back to your habitat right now XD Ayat assembly actually :P Okaaaaaaaaaaaaaaay I've got my nuffnang back. Hihi so what you're waiting for? Click clack toe bebeh :D Haha quite excited here. TAK PAHAM AKU -.- 

Ehem, header saya tu simple je tapi penuh bermakna kan kan kan? Hihi menggedik lagi. Takpe, bukan selalu ;) Oi, aku cuti raya haji sampai Isnin je. Selasa dah kena sekolah balik -.- Hm cuak pulak bila ingat paper. Berapalah agaknya markah aku. Entah ada A ke tidak, aiseh -___________- Macam mana nak PEE EMM RAWRRRRR nieww :/ Okay lupakan haha sukahati je. Weh macam tak percaya je doh tahun depan aku dah 15 tahun. 

Yu no det? Limabelastahun kih kih tapi malangnya masih belum layak berkahwin OPS gediknyaaaaaa boyprenggg pun takdak takpayah dok berangan lah cik Huda oiiiii. Belajar berpijak di bumi yang nyata ececece pandai pulak dia suruh kita berpijak di bumi yang nyata -.- Takpe, kalau takde jodoh kat dunia, mungkin di akhirat hihi apahal sangap sangat malam ni weh? Okay tak payah batak sangat dengan umur. Titik.

Awaaaaaaak, kita nak aktif balik blogging lah. Baru ada semangat :D Den rindulah dengan bestfriend-bestfriend di blog ini :P Eh INI SERIOUS! Syafa, Putry, Kak Sue, Kak Aiza, Syamim, Aien, Ilah, Izz, Trah and much more :) Okaaay tak payah nak jiwang sangat lah kan Huda. FINELAH. Okaaay tooodlesss <3

Truly,
Huda :)

0 comments:

Post a Comment