Sunday, November 6, 2011

Aidiladha

As long as it's purple <3

Night fellas :) Oh itu bukan penutup, baru mukadimah. Anyway, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA okaaaay. Aidiladha normally tak semeriah Aidilfitri tapi kat tempat aku ni lebih kurang je nak pung pang pung pang jugak lah malam raya semalam -.- Aku taktau lah Cina ke Melayu ke atau India. Yang pasti orang tu sangat bahalul. So amacam? Apa je yang kau korbankan? Okay bunyi macam scary wuuuu ;D 

Tadi aku baca Metro kot, ke Sinar entah. Adalah satu section ni, pasal pengorbanan terbesar dalam hidup sesiapa. Ada yang cakap pengorbanan menjaga adik, jaga rumah, jaga bini orang OPS haha. Paling tak boleh blah pengorbanan sorang mamat ni. Dia kata dia sanggup menari dangdut ke hape tah semata-mata nak dapatkan teddy bear TUJUH HENGGET untuk orang tersayang

ECECECECE bajet shuweeeet jeww tau haha takpe-takpe pengorbanan lah jugak tu. Korban maruah kay sokay lah dude. Tadi akuj balik kampung. Alah balik hari je, pastu dapatlah jugak 60 hengget peh masyukkkk haha aku tak paham sebenarnya. Raya haji pun dapat duit kaa -.- Kay fine lah rezeki Huda, rezeki. Oi tadi Bunkface text aku peh apa mimpi tah mamat tu haha padahal haritu aku ada text dia okay bukan ludah jilat balik tau, I've my own reason okay :P Okay I'm sleepy. Toooddllleees <3

Truly,
Huda :)

0 comments:

Post a Comment