Sunday, November 20, 2011

Papa ku pulang dari kota

Ehem, actually I yang pulang dari sekolah huahua tak tahu nak letak tajuk apa lagi dah. Hidup semakin tiada arah tujuan -.- APA PUN TAK BOLEH okay sekarang semua ikut trademark si jambu pink tak sedar diri tu OPS haha sorry der aku memang tak berkenan sikit dengan Jambu tu aidonowai. Okay so hari Jumaat haritu aku dah start cuti dah tapi baru harini nak hapdet sorry again well you know tetiba je demam semalam. Nak kata terkejut tak jugak so mak aku kata maybe sebab penat sangat kot.

I think so sebab malam Khamis tu aku dok angkut barang turun naik turun naik dari aras 3 sampai aras bumi dah lah berat aiseh terseksa betul ELEH BAJET BETUL BARU ANGKAT SIKIT DAH DEMAM haha agaklah. Hiperbola betul aku ni -.- Aku takleh doh kalau demam tu memang selemah-lemah iman lah asyik nak tidur je peh nak kata qada' tidur tak jugak tahpapetah. Okay sorry for this very buruk blog to my new visitors :D

Hm, nothing to say kot. Aku takde bahan doh nak stoli moli. Asyik personal thinggy je, siapa mahu layan? Orang nak cerita-cerita hot yunodet? Tapi jangan jadi macam cerita Barbie tu. Nak bagi magazine dia laku, sanggup bukak aib bestfriend sendiri lepastu putus kawan ciskek betul. EH KAU LAYAN BARBIE HUDA? Haha booooooooooooooooooooooooooooooooo kau tak layan memang kau kuno ah :P 
Okay I'm tired. Still demam lagi ni tapi bestfriend suruh online, den laratkan jugak lah. Sanggup tu NO :D Bangga sikit <3 Actually tengah tunggu cerita KUM KUM haha kay aku tahu aku kuno sebab baru nak tengok kay fine lah sukahati I lah you. Night fellas :) Sweet dream :D 

Aiseh, rindu pulak wish good night tu :')

0 comments:

Post a Comment