Sunday, November 27, 2011

Komen gambar orang macamlah dia bagus sangat

Pakai contact lens, bedak doploh inci, carik port banyak cahaya, setting mulut ala-ala itik dan KLIK terus buat default picture kat pesbuk. Syabas semua syabas. Haha ekceli I don't understand kenapa diorang kena buat macam tu well you know tadi nampak gambar perempuan ni hamboi putih kemain tapi takpe ai tahu dia memang putih secara semulajadi pastu tengok mata ececece tetiba besar daripada biasa sah ni contact lens ni package dengan mulut quack quack lagi and I was like OMOOOOOO -.- Haha kay mampus lah that's your photo kan what can I do. Saya saje je nak meluahkan rasa menyampah saya kat gambar tu hihi.

Ye aku tahu semua bengang tahap cipanzeebraterbukak sebab Bahrain tetibe macam lampu ultraman yang menyala-nyala di saat-saat akhir, 3 goal terus dia sedekah tu hebat ah hebat you know within 6 minutes and they got it ohsemnyaaa. Takpe Harimaumaumau, try again next time :) I know lah you hebat, tapi takmau lah riak kay sayang? Lapyumac lah hihi gediknyaa terlebih. Hm boring lah weh korang jom ah main game moshi monsters hoho aku taulah tu game budak-budak but DO I CARE? Ia sangat comel okaaaaay aku pun baru je main. Dah lah menguji minda. Hebak ah hebak hebak. Polaaai? Pi ah teraaai okay darling? I gtg lah bro, ada date dengan my melmel hihi itulah monster saya <3 See yaa :)

Tajuk memang memerli diri sendiri

0 comments:

Post a Comment