Saturday, November 26, 2011

Lemonade Mouth

Baru aku tahu movie ni sebenarnya daripada sebuah buku. Aku google tadi hehe. You know what cerita ni best gilooooooooo weh :D Dia ala-ala HSM sikit tapi LM ni lagi bermatlamat ah daripada HSM tu menyanyi takde arah tujuan haha kay tapi HSM lagi omentik ah <3 Tengok tak tadi kat TV3? Amboi ruginya tak tengok weh seriously best :) Dia cerita pasal pendapat segelintir not-so-popular-students kat kolej tu selalu tak didengar kot ke hape entah. Dia start bila kelas muzik di ganti dengan gym. Kelas muzik tu dipindahkan ke mana kau tahu? Bawah tanah haha siot je siap boleh dengar lagi tau orang flush toilet -.- Hina betul

Pastu eh aku tak nak jadi tukang cerita tak berbayar kay so daripada tak kenal, terus jadi satu band yang macam tough gila friendship dorang omeeeeeyyyy sweet betul :D Lagu semua best habis ah. Habis je cerita tu terus aku google haha bangang tak bangang pedulik hape aku. Okay so these are the songs;

Turn up the music
Somebody
Determinate
She's so gone
Here we go
More than a band
Breakthrough

Haa tu jelah yang aku tahu hehe paling ai laik DETERMINATE <3 She's so gone pun best. Semua best ah serious :D Kay till here. Lapar dong, tata.

0 comments:

Post a Comment