Wednesday, January 25, 2012

Blog, blogger dan blogging

ASSALAMUALAIKUM
Aku suka cara sesetengah blogger tu memblogkan dirinya EH? You know, ayat power habis ah pastu dorang sentiasa ada idea nak blog. Tak macam sesetengah blogger tu (tunjuk diri sendiri) merapu meraban mengarut satu entry tu full with kemengarutan kesendirian -.- Macam takde arah tujuan lepastu cerita pasal personal things je bajet orang suka ah tu baik balik rumah tulis diary jelah weh takyah bazir masa nak taip-taip kejadah ni FUYOOOOO KUTUK DIRI SENDIRI MEMANG AWESOME. 

Tahniah kepada insan yang berjaya menambat hati saya sila tuntut hadiah pada parents sendiri okay. Tuntut kat aku memang aku bagi penyapu wahaha okay apa daripada takde langsung kan :P Eeeee memerli menteri hahaha siot ah weh apa benda yang nak jatuh kat bumi tu? Tajuk utama kemain lagi dua tiga kali tunjuk sekali dah start berita 2 minit je pasal benda tu -.- Sepatah haram aku tak paham tapi seriously macam meteor? Hahaha tak tak ni pada pandangan mata kabur insan bernama Huda ni je.