Thursday, January 26, 2012

Pictures do talk

Heroin aku active balik. Shuuuutttt -.- Hanya mampu bertahan selama beberapa hari dan bukan beberapa minggu mahupun bulan. Apatah lagi tahun. Sekeping gambar mampu mengungkap seribu cerita. Kita cuma kena faham and think out of the box. Bekas pengetua aku selalu cakap macam tu. Think out of the box. Bagai katak dalam plastik -.- Okaaay lah tu buat ayat sendiri awesome apa ;D

Last year record aku clean kot. Clean gila. Tak couple pun wahahaha tapi taktau lah this year. Yelah, makin membesar kan. Letak PMR kat depan pun, kalau dah desperate sangat, mak bapak pun tolak tepi bro. Tapi aku tak macam tu lah. InsyaAllah. Jealous tetap ada bro dalam hati. Membuak-buak lak tu fine nampak sangat desperate. Nah, aku rasa aku taknak lah. Rasa cemburu tetap ada, tapi perasaan nak couple tu kureenngggg 

Huyoooo tough siot! Seorang kawan pun dah memadai bagi aku ;) Tapi aku paling pantanggggg kalau budak lelaki kawan dengan aku sebab nak ayat member perempuan aku. Memang awak boleh pergi ke neraka dengan segala hormatnya. Ingat aku apa? Senang-senang nak jadikan aku ni batu loncatan EH? Aidonoww bm aku pun B XD Betul do, aku pernah kena sekali serious macam ciot gleww.

Point kat sini kalau nak kawan biarlah ikhlas ye brok kau takyah nak fake sana fake sini lah fuuuuuuuker. Aidonlaikdet. Life based on experience. Pengalaman mematangkan kita serious tak tipu. Tapi satu je pengalaman aku yang tak menjadikan aku matang langsung. And I really hate it. 

Huish holidays getting to its end. Alahai lemah betul aku camni. Takpe, next week balik lagikkkk ;D Jumaat sampai Selasa kot tak sure lah. Maulidur Rasul en? Yeah, 12 Rabiulawal :) Aku 12 Mac. Sama kan? Rabiul awal bulan ketiga dalam Islam. Mac bulan ketiga dalam kalendaaaarrr hehehe :P Gtg, bai fellas <3