Thursday, October 25, 2012

I hope for the best.

Ehem, assalamualaikum :D Yeay PMR dah habis ahaha k aku tahu almost a month oledi but do I care? Pheww, susah tahap apa benda entah kan rasa macam nak koyak time tu jugak tapi tetiba ada suara kata 'No man, jangan koyak! Nanti kau takde masa depan.' And then, okay takpe. Aku ghisau agama. Hahaha I know dia ikut logik tapi aku taktau lah jawapan aku diterima akal ke tak. Benda yang aku tak baca tulah yang masuk kau paham tak macam mana perasaan aku time jawab paper tu haritu? Dah lah first day sumpah spoil mood betul -.-

Well, overall alhamdulillah lah aku boleh jawab :) Dah struggle ni, tawakal jelah. Wish me luck ;) So macam biasa, every year after PMR mesti ada Pasca PMR. Same goes to us this year. Banyak lawatan. And there lots of things we have to do for the preparation for KESUMA next year. Alhamdulillah sekolah aku terpilih jadi tuan rumah for KESUMA -.- Seksaaanyaa woii takpe wa redha je der. Everyone ada tugas sendiri. Aku potong kain yeah haha that's for skirting meja DM kot aidonoww padahal awal tahun haritu baru tukar skirting kot sumpah sekolah aku kaya. Ada yang buat edible landscape and mural. Nak sangat buat edible tapi dah fuuuuuuuuuuuuuuuuuull.

Potong kain sangat lah memerlukan tenaga yang banyak tapi next week aku tak buat dah kot. Seminggu potong kain everydaaaaay pancit terus. Pencen lah bagi BUDAK ERT YANG LAIN pulak hahaha oh we've 5 trips. First, pergi MANIPAL kat Melaka, then, ada UNITEN, MONASH, KARANGKRAF lagi satu aku tak ingat. I choose karangkraf kot haha dah pernah pergi, tapi nak pergi lagii. Dapat novel ;D Sekarang memang musim novel k kalau yuols nak tahu maklum lah, dah HABIS BELAJAR kan, novel lah jadi tatapan setiap hari. Tapi tak sure lagi karangkraf tu cikgu cakap haih spoooil.

Hm tu jelah kot perkembangan aku eh eh bajet ada orang tanya pulak hihi. Woi saya dah tengok SAM :D Sweet sangat mula-mula tapi dah sampai hujung-hujung tu memang pening lah first tak paham, lama-lama paham gak lah. Salam cinta pun dah tengok. Ala lebih kurang macam 7 petala cinta tu ha. Hm, ada banyak lagi cerita baru menanti. Haha takpe seminggu ni aku khatam kan je semua ;D Haaaaaaaa k lah till here. No worries, pasni saya aktif balik k insyaAllah :P Naitos <3