Thursday, November 29, 2012

Twitter today

K twitter zaman sekarang. Well, memang lah dulu takde twitter pun cuma nak tunjukkan perbezaan twitter masa awal-awal kewujudannya dengan sekarang. You know, lately ni macam banyak sangat nama naik, jadi trending and bashing activities were so active! Macam-macam kes, berbagai-bagai jenis daripada pelbagai jantina wuuu macam banyak sangat je jantina haha

Kpop lah, kutuk bapak lah, potong kemaluan lah, and yang ni paling wa rasa macam ah malunyewwww *wah tetiba pulak* ada perempuan ni nak bogel ke amende kalau Malaysia kalah hewhew :3 Lantak lah kan dia nak beromen pun bukan hal aku cuma maybe terkena tempias dosa sikit kot harhar kejadahnyaa -.- Well, tak rasa ke benda-benda macam ni dah jadi trend?

Dorang muncul dalam waktu yang sama. This whole week lah for sure kan. Sampai aku rasa ada orang hacked dorang sebonarnya. Haha takdelah, dalam erti kata lain pinjam gambar orang lain lepas tu dorang cakap lah apa-apa yang sampai mengaibkan empunya gambar tu. Kejar hot ke? Tah la wa taktau nak describe benda-benda bodoh gini en tapi aku tak rasa ni kerja dorang taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapi mano lah den tahu.

Maybe dorang saje suka-suka nak main-main almaklumlah bila dah besar camni bila nak main barbie, main ketekontrol memang akan dipandang serong so dorang mengaplikasikan twitter dengan jayanya yeah! So pahe dok? Dorang takut kalau tunjukkan diri dorang yang sebenar dorang confirm kena bash dan dipandang serong atau mungkin takkan dipandang langsung maka mereka pun 'pinjam' lah gambar orang lain.

Waaahh sukati aku je buat hypothesis sendiri mwahaha :3 Tapi memey wa kuchiwa lah dengan generasi aku ni en hahaha sejak bila XD Twitter sangat boring oh sekarang so aku beralih ke facebook yang dah banyak kali aku deactive pastu active balik :P Then dah boring, pergi twitter balik dengan harapan benda-benda karut ni dah habis lah kan tetapiiii D; So wa buat instagram ahahahahahahaha banyak tepek gambar sendiri je kot yelah aku kan photogedik phewwww ;D Sila lah lawat ye hiwhiw :3

Okay till here. Ya Allah, hambar betul posts wa dua-dua takdok gambar seriously rasa menyampah -.- I'm at my mum's office so kau paham lah pejabat kerajaan banyak benda dia block :P Toodles :)