Tuesday, August 13, 2013

Leave the past to live today

Well hello people kikiki lamanyaaaaaaaaa tak update ehek ehek I'm so sorry serious dah takde perasaan kat blog ahaha so last entry wa bulan 3 kot and now dah tengah bulan 8 harhar lama gilo oi anyway selamat hali laya okay ampun maaf dipinta ahaha it's not too late kan well better late than never :P 

Lately ni ada crush yang mula mula macam tak rela hahaha boleh pulak kan yelah entah sebab aku rasa aku suka cara dia layan aku je bukan sebab aku suka dia ayoyo yelah mana tak nya aku tak pernah eh serious tak pernah terlintas terfikir teringin nak suka dia pun seumur hidup aku no no no so bila tetiba rasa lain kat dalam hati tu, aku pun confuse. Betul ke ni eh tapi betul ke hm entah.

Well dia pun layan aku macam agh fck tahu hahahahahahahaha piss XD Sukanya dia :) Pernah lah dia nyanyi ahahaha kalau dia tahu blog aku ni mampus kantoi biarlah dah tak suka dah :P Seriously masa dia nyanyi tu I feel so in love well yelah tak pernah lagi orang nyanyi untuk aku kakaka gila hashtagforeveralone. Kau tahu tak dia nyanyi lagu hape?! Little things oi yang ending dia I'm in love with you ah fckeverything ahahahahaha piss lagi

Tapi aku tak tahu lah bcs dia ramai kawan perempuan so maybe itu benda biasa kot dia nyanyi kat semua orang so I'm nothing special tapi time tu tak terfikir pun -.- Then pandai pulak dah dia ber I miss you, I'm gonna miss you, Dear, Dearest and latest Syg ah fck lagiiiiiiiiii T.T Bila dah macam tu pandai pulak cakap 'aku tak nak mainkan perasaan orang dah' Ayoyo wht's wrong wth you lah bruh 

After wht you've done then nak cakap tak nak mainkan perasaan apa benda woi ahahaha k maybe aku jelah yang perasan selama ni tapi egh you pun kenalah tahu bezakan cara layan kawan especially perempuan and especially aku yang sangatlah fragile ni :( Nasib baik belum terlanjur suka sangat (YEKEEEE AHAHAHAHAHA) Go die pls -.- And nasib baik aku takde confess and takde balas pun kalau dia cakap segala I miss you blablabla tu sebab well aku takut dia main main je andddd memang pun -.- So last night aku dah nekad ah weh tak nak dah suka dia ahaha nak tak nak kena jugak buang perasaan ni tau no matter how hard it is ;)

Well conclusion is jangan syok sendiri ye hahahahahaha gila perli diri sendiri T.T Yelah tapi benda ni kan fitrah aih kenapalah kena fitrah woi berdarah jiwa ku ini kuikuikui geli je statement XD Anyway, sampai sekarang pun dia tak tahu aku suka dia kot sebab tak pernah bagitahu pun tapi tak tahulah kalau dia perasan ke ah mampus k mampus hohoho so itu je hihi next week ada exam woi seriously I'm gonna die study pun belum homework apa tah lagiiii aiyoyo okay ada masa wa update lagi tak tahu lah bila no one baca pun hohohohohohohohohohohohohohohohohohohohoho wish me luck loves xx