Sunday, November 15, 2015

Living Eighteen Life

Hello assalamualaikum!! Heee so it's November already ayy another one month then we'll be in 2016 :D InshaAllah :) Well so here I am wasting my time updating my blog huhu dah lama sangat tak update sebab macam dah takde perasaan nak blogging hahahahaha people change lah betul lah I can't deny it :P 

Alhamdulillah I've finished my first semester in matrik Johor tapi result final tak dapat lagi hahaha tunggu lah this 17 Dis macam mano resultnya tapi sis rasa so so je kot hahahaha harap 3.8 and above lah huhuhu okay pastu next week dah start 2nd sem and habis matrik 30 April yay yay yay yay can't wait!!!!

Serious cakap matric's life is soooooooooooooo D; Jadual pack gila lagi lagi bila you're one of the lowest and highest students sebab there'll be extra classes for them so better kita chill je k result mid sem takyah nak gempak sangat nanti kena masuk extra class and just score time final ok plus mid sem 10% je and eventho you got 4 flat pun time tu, the lecturers will always said 'Result mid sem takde effect pun kat final' And I was like whaaaaaaat??? Appreciate sikit boleh kot --'

So just focus in your studies je it's okay we strive for best pointer is for ourselves kan takyah nak dok pikir apa orang lain cakap or expect others to appreciate us we just have to appreciate ourselves kan yay self-love is important *emoji biceps* hahahahaha sumpah ni nak sedapkan hati sendiri je hahahahhaahahah pathetic nya hidup awak huda hihihi

Okay biar lah kan study tu letak tepi jap kita tengah cuti sem kot hahahahah so urmmmm hehehehehehehe my love life kan, so far so good hehehehehehe alhamdulillah ada lah one guy ni hahahaha WE HAPPENED UNEXPECTEDLY!!! Well, he was my crush when we're in Form 5 tapi he had a girlfriend kot back then so macam tak berharap sangat lah huhu siapa lah kita ni huhu

And suddenly awal tahun ni he broke up and turned out rupanya he got the same feeling hahahahahahaha (he and his girlfriend was quite complicated before this) So macam OHHHH HAHAHAHAHA YAAAAYYYY!!! Can you feel me?!! Your crush likes you back OMG aku tak bertepuk sebelah tangan lah hahahahaahaha THIS IS SOOOO RAAREEEE!!

And then we're together lah kan hahahaha I'm so grateful to have him in my life. Thank you, you :') He treats me right ;) Cuma biasalah aku kan complicated sikit hahahahahaha sorry tapi I really love you okay don't you ever doubt me huhu okay tapi mestilah kan bila someone hadir in your life then there'll be other person that leaves you huhu I'm so sad like terribly sad tapi takpelah it's my fault anyway (kot?) Huhu I just hope that one day she'll truly forgive us :) Aamiin

Okay sooo that's all lah kot so far hahaha I just wanna say alhamdulillah for everything that I have now bersyukur sangat sebab hm I don't know I rarely took the chance to sit still and be grateful for what I have huhu selalu sangat tak bersyukur dengan apa yang aku ada lepastu bila dah takde baru lah nak menyesal duuhhh sesal dahulu pendapatan sesal kemudian TIADA GUNA okay huda hahahahaha dah lah anyway good night peeps! Love and kisses xx